Ett geni lyssnar på podd

Under eftermiddagens träningspass drog jag på en av mina favoritpoddar, Mellan raderna. Eh men oj vad har de gjort med sitt intro (melodin alltså), detta blev ej så bra, jaja. Podden börjar. Men hjälp vad snabbt de pratar! What is this? Inser ungefär samtidigt att podden jag lyssnade på sist, Andra sätt (en annan favvopodd) också gick sjuuukt snabbt och jag störde mig som sjutton. Podden handlar ofta om människor som valt att ”down shifta” och det blir konstigt ihop med att prata skitfort. Då slog det mig, det finns en knapp där man kan speeda up tempot på en podd och den har ju jag mitt snille kommit åt! Ahhh. Den är väl typ till för att man ska överleva en hel ljudbok eftersom dessa alltid läses för långsamt. Blev lite rädd för att det var en ny poddtrend detta speedande men nej. Skönt.

Illustrerar ologiskt med en bild av katten.

Kommentera

