Vad ska bloggen heta?

Alltså min blogg måste byta namn. Ju. Väl. Eller. Sand snö och vatten. Man ba va. Namnet valde jag när det var tre av mina favoritelement. När jag spelade beachvolleyboll och åkte skidor. Och gjorde ganska mycket annat på sand, i vatten och i snö. Och skrev mycket om det. Alltså jag älskar fortfarande sand, snö och vatten men namnet passar faktiskt inte längre. Så jag har några problem:

  1. Vad ska bloggen heta.
  2. Hur krångligt är det att byta namn? Tänker att det ställer till det med besökare, sparade länkar etc. Det kanske inte ens GÅR? Kommer inte vilja göra en ny blogg med ny url – om man inte hamnar på den automatiskt om man går till min gamla adress. Hur funkar egentligen sånt här? Jag har bara en gratis wordpressblogg.

Jag vill egentligen bara att min blogg ska heta Livet på Färingsö. Ingen klickrubrik precis. Men sann.

Eller spelar det ingen roll? Väl på bloggen heter den ju bara Erikaste.

Den som har input, tips, idé eller något annat att säga får gärna skriva en kommentar.

IMG_1867

2 thoughts on “Vad ska bloggen heta?

  1. Jag tycker sand,snö och vatten är fortfarande ett bra namn. Typ de tre sakerna barn älskar, och det är även passsande för en ö…

Kommentera

