Fika är viktigt

Eftermiddagen blev inte så lugn som den först verkade igår. Under flera timmar tänkte jag att jag ska bara fixa den här grejen, sen ska jag unna mig och gå och köpa något riktigt gott fika på bageriet och koka en stor kopp te. Fast den stunden kom aldrig och till slut var klockan dags att gå hem. Jag och Jens åt middag på stan för klockan hann bli så mycket. Och sen körde jag mitt planerade träningspass. Fullt ös. Urhärligt. Och sen duschade jag jättelänge och sen, sen kokade jag den där stora koppen te och åt chokladbollar som vi hade kvar från kalaset.

boll.png
I dag jobbar Jens hemma. Han och Alva tog lite sovmorgon. Och sen fick jag rapporter om att hon släppt ut hönsen och druckit smoothie innan glad lämning ute på gården på föris. Känns fint att veta. Lyxiga dagar när jag varken behöver lämna eller hämta I must say.

Kommentera

