Idag. 8 wins.

Saker jag gjort idag som jag inte kunde göra för ett år sedan.

Åkt omkring på en liten Bobby car med ett barn i knät. Ej ergonomisk aktivitet. Bjuder på bed head, nattlinne plus gamla tights pga kalla ben. Hade inte ens fått frukost!


Kört 4 minuter X 4 intervaller på crosstrainer, ett pass på totalt 40 min. Räkna även in knäböj och utfall samt diverse andra övningar. (Nästa år ska jag springa de här intervallerna). (Det är inte jättepepp när andra säger att crosstrainer är det värsta de vet. Här tas vad som bjuds! Det är skonsamt men jag kan bli dyngsvettig och jag kan göra det när Alva sover och jag är själv hemma dessutom).


Halvlegat på rygg i soffan med katten och löst korsord. Kunde bara ligga på sidan förra sommaren. Definitivt inte halvligga på rygg! Har blivit helt besatt av korsord. Löser ett om dagen.


Spelat volleyboll (nån sorts) på gräsmattan med Jens och Alva. 


Hade nog kunnat gått runt på tå och plockat körsbär men nu vet ni att jag gjort det med idag. Körsbärsträdet är enooormt. Vi måste köpa en till stege imorn.


Galopperat runt och varit häst åt Alva.


Jag har inget bildbevis på det men jag har även krupit runt på alla fyra en god stund och klippt ”kantgräs” runt stenar där robotgräsklipparen inte kommer åt. Hade definitivt inte gått i juli för ett år sedan.

Har även kört bil utan problem. Vi åkte till golfbanan och åt middag ikväll.

8 wins idag!

Kommentera

