Jag fyller år!

Idag fyller jag år. Nästan jämnt men ändå inte. Har blivit överraskad med spahelg av Jens så sedan några timmar är vi incheckade på Skepparholmen Spa – ett ställe jag älskar. 

Vi började med en repa i gymmet, crosstrainer plus core, tog en dusch och fortsatte vidare till spadelen. Det är nästan inga här och vi har suttit själva i bastun med panoramafönster, badat i utomhuspoolen och mått ljuvligt. Just nu ligger vi med varsitt glas bubbel och läser och tittar på utsikten i morgonrock.

Innan vi åkte var båda våra familjer hos oss. Vi åt tårta och jag fick paket! Kan aldrig ha färska bär på mina födelsedagstårtor men gjorde ändå en sommartårta idag trots mars månad, eller Jens gjorde. Sockerkaka, grädde, marräng, flagad mandel, hallon och blåbär. Mmmm!

  
  

Kommentera

