Varför är vi bara här två veckor?

Vavava?
Det är 27 grader varmt och klockan närmar sig 22.30. Jag hör havets vågor och ligger i en solstol på terrassen med en mojito i handen. Skulle vilja stanna här en månad till. Kanske jobba litegrann, sitta på stranden i min stråhatt och skriva. Fast mest vara ledig. Som nu. Idag har vi hängt på stranden hela dagen, badat, lekt, ätit gott. Precis som alla dagar. Thailändarna gullar ihjäl sig med Alva och jag liksom jag vet, jag byggde henne. Hon har hittat en italiensk lekkompis också som hon gräver i sanden och badar med. Idag sprang hon rakt ut i vågorna medan jag och Jens stod i strandbrynet. Galning.
Älskar den här platsen. Nästa år hyr vi ett hus och är här en månad!

  

 

Kommentera

