Hej från Kamala i Thailand

Sitter och dricker lemonad och funderar på om jag ska orka hämta mer glass. Vi är i Thailand och här är underbart! Alva älskart. Hon älskar ju att bada och har typ kommit till himlen i och med det. 

På morgonen går jag upp innan henne och Jens och går en promenad på stranden och sen gör jag mina olika träningsövningar. Vi äter frukost ihop (magisk buffé!) och sen går vi ner till stranden. Alva sover 2-3 h mitt på dagen. Det blir ett längre sovpass i och med allt badande, värmen och nya intryck vilket hennes föräldrar tycker är heeelt okej. Under tiden äter vi lunch, läser och badar i poolen. Vi har ett rum med terrass i markplan med en av poolerna precis utanför så vi kan sticka ut och ta med oss babyvakten. Samma sak när vi äter lunch. Vi äter på hotellet och dit når vakten plus att vi ser vårt rum från där vi sitter.

Ja och så upprepar vi ovan i cirka två veckor.

  

Kommentera

