Lite om livet

Hej och hjälp vad livet går fort. Snart är det ett helt nytt år! Den här hösten och vintern har innehållit det mesta av allt. Mycket jobb. Mycket tid med min familj. Kärlek, köttbullar, och äntligen frost på marken. Hjärtklappning och glädje och tårar och kramar och lycka om vartannat. Livet som jag antar det. Fortfarande inga sjukdomar mer än nån förkylning hos den yngre familjemedlemmen. Det är jag tacksam för. Jag är tacksam för vårt varma, stora och så himla fina hus som jag fullkomligen älskar. Jag är tacksam för mitt jobb som är roligt och flexibelt och tja, rätt välbetalt. Jag är tacksam för att vi alltid har ett fullt kylskåp. Jag är tacksam för att mamma äntligen fått den vård och hjälp hon behöver och har rätt till. Jag är tacksam för att jag får vara gift med Jens, världens mest fantastiska man. Och jag är så otroligt, oändligt tacksam för att just jag fick bli Alvas mamma. Hon bara blev till i mig, kom ut helt odramatiskt och vi fick ta med henne hem. Att den största lyckan av alla är gratis. Jag kommer aldrig sluta imponeras och fascineras över att få och ha sitt barn även om det gått 1,5 år nu.

IMG_0927IMG_0914IMG_0958IMG_0957IMG_0984

 

Kommentera

