Elefantridning

I natt drömde jag att jag red på en elefant. Den var jättestor och bred och vi tuffade fram genom typ skogen. Elefanten var supersmidig på att ta sig fram. Var lite halvt vaken, eller så drömde jag fortfarande, när jag tänkte ”om jag kunde rida på elefanten som var så bred borde jag ju kunna rida på en häst nu också, yay!” Well tyärr, varken hästridning eller elefantridning är ännu aktuellt.

De här elefanterna träffade vi i Kenya på vår bröllopsresa. Av de The Big Five är elefanten mitt favoritdjur, jag älskar dem! De är så kloka, vackra, intelligenta, lugna och ståtliga.

elefant

Kommentera

