Det här med Idol

Innan jag somnade låg jag mätt på tacos och kollade på Idol. Har ingen aning om varför men jag älskar det programmet. I år har jag till och med börjat gilla deras Facebooksida! Har noll vänner som gör detsamma (solar mig i deras cred eller nåt). Blir ganska upprörd när jag ser en del kommentarer. Jag tror TV4 modererar stenhårt för jag har inte hittat vad jag skulle säga är näthat, men det är som att folk glömmer att så fort de ser någon på tv så är den personen inte en vanlig människa längre. En människa med känslor som kan bli ledsen.

Jag tycker alla idoler är jätteduktiga! En del är fortfarande barn och de är supermodiga och bra som vågar sjunga live i direktsändning. Tycker att de alla ska ha rejält med beröm och ovationer! Jag fattar vad Idol går ut på och den som är med i leken får leken tåla heter det men ändå. Var lite snälla! 

Somnade under röstningen som ni ser. Efter tacos och i mjukisbyxor. Oglammig fredag. Har läst ut Dunhamns Not that kind of girl i rekordfart och kan äntligen börja med något annat ikväll. I natt.

  

2 reaktioner på ”Det här med Idol

  1. Håller helt med dig om Lenas bok! Jag vill tycka om den för att jag känner att jag vill stötta framgångsrika och smarta kvinnor. Hon verkar vara en så otroligt begåvad tjej. Men nej. Boken, sättet den är skriven på och innehållet fick mig att bli frustrerad och känna mig som en konservativ 50 åring iställer för mina 27 år.

Kommentera

