Schwooop

Jag hade tänkt ge er en ritning på vår sandlåda, blogga om föräldramötet vi ska på, informationsmötet för kommunens arbete med ensamkommande flyktingbarn, att jag och Jens var på spa fredag till lördag och alltså var borta från Alva båda två över natten, fortsättningen på babysimmet som ju i och för sig inte heter babysim längre och så hade jag tänkt skriva om mitt bäcken del etthundratjugofyra – och – pust, att jag börjar på mitt nya jobb imorgon! Kommer gissningsvis inte ha mer tid över framöver med andra ord, men jag har ändå en svag ambition att i alla fall skriva om hälften av ovan. Om det är något som lär mer intressant än något annat kan ni ju hojta så börjar jag med det. Hej!

0F9A0039Foto: Bucketlife.se

Kommentera

