På temat ”woop woop”

Idag åker vi och badar. Egentligen skulle jag ha börjat jobba den här veckan. Men en annan har väl fått ett nytt jobb och är i och med det ledig EN MÅNAD TILL. För att börja på ett jätteroligt och jättespännande jobb som jag veeeerkligen ville ha. Det ligger till och med närmare än mitt förra jobb, jag får högre lön och så vidare och så vidare. Jag har vetat om det här ganska länge men helt enkelt glömt att skriva om det här. Det var en snabb process men jag hann ändå med två intervjuer, arbetsprover, personlighetstest och iq-test. Är tydligen både trevlig, duktig, smart samt passar för den roll jag fått. Woop woop alltså. Den dagen jag skrev på kontraktet drack vi bubbel på kvällen och ja, livet var fint. Är riktigt, riktigt glad för det här.

Jag ”tillhör” fortfarande min tidigare arbetsgivare en månad till, men det gör inte så mycket eftersom jag enbart behöver infinna mig för att bli avtackad och få present.

hawaii

Kommentera

