Idag var en sån dag

En sån dag när jag såg fyra (fyra!) grannmammor hoppa studsmatta med sina barn. Samtidigt. Va fan är oddsen. Läste även lite race reports från Åre Extreme Challenge. Alva är för liten för att hoppa studsmatta och jag hade inte varit med i ÅEC i år oavsett, men ändå. Idag var en sån dag när jag bara velat gråta arga, ledsna tårar. Fast tårarna är typ slut och det är nästan värre. Att vara sådär tom. Eller en arg och sur mamma och fru. Jag är trött på att vänta på min tur. Är rädd för att min tur aldrig kommer och så kan jag inte leva. Kan inte. Och kan inte släppa att allt detta för en ridtur på en slö häst. Så otroligt onödigt. Hade ju egentligen kunnat hoppa hur mkt studsmatta som helst nu. Så mycket för den drömförlossningen som jag ju hade. 

Tur jag har världens finaste barn som alltid får mig att skratta. Vet inte vad jag gjort utan henne.

  

Kommentera

