Fick feeling

Kollar på Babel och äter choklad. Fick feeling och klickade hem åtta böcker från Adlibris. Just nu läser jag Sofi Oksanens senaste. Hon har både skrivit en av mina favoritböcker och böcker jag inte orkat läsa klart. Så ojämn tycker jag.

 
Tidigare ikväll var vi i stallet och kollade när min kompis red. Alva fick klappa hästar. Det var en ljuvlig vårkväll och så himla mysigt att klappa hästmule. Och lite ledsamt att inte rida själv, annat går inte att säga. Men det måste bli bättre. Det måste det. Det får inte bli som med mina axlar som gjort ont i två år, så ont att jag inte cyklat på två år. Jag älskar egentligen att cykla.

Nu ska jag krypa ner med boken. Hälsa på i någon annans värld en stund. Älskart! Och läsa kan jag.

   

Kommentera

