DYI värmeljusstakar

Har en bänk från Bruka design som jag tycker är så söt. I stan stod den i hallen men nu står den i vårt vardagsrum. När jag var och handlade köpte jag en murgröna och en kruka och ställde dit som sällskap till mormors gamla fotogenlampa. Sen diskade jag ur två gamla syltburkar och en marmeladburk och fäste lite spets runt om som jag hade i en låda. Vips hade jag tre värmeljusstakar också. Det tog typ tio minuter.

Jag har en till ljusstakeidé men till den behöver jag några kakfat och det har jag inga att offra just nu. Istället gick jag upp på övervåningen och bytte plats på två lampor, flyttade på ett bord och la ut en trasmatta. Nu ser det rummet plötsligt helt annorlunda ut!

    

Kommentera

