Dagen efter

Igår käkade jag middag i Bouqerian i Moodgallerian med mina kollegor. Alltså det var så gott. Jag åt väldigt mycket bläckfisk och ost och creme catalan. Och drack vin. Vin är verkligen gott. Och som jag behövde gårdagens paus. Slippa hund och barn och disk och ja ni vet. Vi hade väldigt trevligt ute och jag kom hem lååångt senare än vad jag sagt men Jens tyckte jag skulle stanna ute så länge jag hade lust med. Så jag gjorde det. Han är så fantastiskt underbar på alla sätt min man.

Nu är jag på väg in till stan för veckans akupunktur i bäckenet. Är fruktansvärt törstig och inser att jag är lite dagen efter. Sov dessutom knappt sex timmar i natt. Alva däremot sov många fler. Från 20.30 till 08.15 utan uppvak i eget rum. (Say what?!) Men ni kan vara lugna, jag har ju en hund nu så jag går upp i ottan ändå. Ja, lite bitter över det är jag. Börjar valpar sova längre med tiden?

  

Kommentera

