På tåget till Sundsvall

Idag åker jag tåg. Jag är på väg till Sundsvall för att träffa Thomas Torstensson, leg sjukgymnast på Sundsvalls sjukhus och proffs på foglossning efter graviditet. Alla googlingar leder till honom och nu är jag på väg norrut för att träffa honom. I Stockholm finns inte mer hjälp att få. Jag hoppas på magi samtidigt som jag inte törs tro så mycket om nånting alls efter min radda med slitna kroppsdelar. När ska listan ta slut? När ska den bli kortare istället för längre?

Idag blir min första heldag borta från Alva. Och en lång sådan dessutom! Det känns skitjobbigt men jag målbildar kvällen när jag kommer hem till henne och Jens igen. Och imorgon bitti är det som vanligt igen med amning i sängen och utblick över skogen. Längt!

På tåget idag läser jag Jag heter inte Miriam och Books & Dreams. Återkommer med en rapport om mitt Sundsvallsbesök! Hittills har Thomas varit superengagerad i detta så jag är RÄTT förväntansfull.



5 thoughts on “På tåget till Sundsvall

  1. Hej,
    Jag undrade hur det gick med ditt besök på Sundsvalls sjukhus. Fick du hjälpen som du behövde?
    Hur kontaktade du Thomas och fick boka tid? Jag googlar och googlar men inte kan hitta sina kontaktuppgifter.
    Jag hoppas att du mår super bra nu, sju månader efter ditt besök där!

  2. Hej,
    Jag undrade hur det gick med ditt besök på Sundsvalls sjukhus. Fick du hjälpen som du behövde?
    Hur kontaktade du Thomas Torstensson? Jag googlar och googlar men inte kan hitta sina kontaktuppgifter.
    Jag hoppas att du mår super bra nu sju månader efter ditt besök där!

    1. Hej! Thomas är jätteduktig men hans träningsprogram funkade inte riktigt för mig. Men vet en del som tycker att det hjälpt. Jag har blivit lite bättre, jag har mindre ont i vardagen och kan göra lite mer vardagssaker men jag kan fortfarande inte göra ngt alls i träningsvärk. Går regelbundet till en duktig osteopat i Sthlm där jag bor och till en ortoped och en sjukgymnast, de senare två samarbetar. Jag mejlade Thomas på samma mejldomän som alla i västernorrlands läns landsting har. förnamn.efternamn@ ja vad var det… Kolla deras hemsida! 🙂

Kommentera

