Vädret

Det går inte att sätta en annan rubrik än vädret. Solen. Ljuset. Våren. Åh. I går grät jag arga, ledsna tårar bakom solglasögonen när vi mötte både hästar, cyklister och löpare under vår promenad. En jobbig påminnelse om allt jag vill men inte kan fast att det är så nära. Jag kommer kanske inte ens kunna börja jobba om en månad. Men jag kan i alla fall ta långsamma promenader. Jag kan hänga i skogen och jag kan sitta med min dotter på marken och visa henne att det här är gräs. Och där växer ditt äppelträd. Det kan jag!

DSC_4953

DSC_4957

DSC_4961DSC_4975DSC_4981

Kommentera

