Ny bloggdesign

Jag bytte till vårkläder på bloggen idag. Vad tycker ni? Det är ett gratistema och jag har inte tid eller lust att börja peta själv i CSS:n. Jag tycker det är lite knepigt att kommentera med nya temat.

Ibland finns en ”kommentera-länk” överst i inlägget (vet ej när/varför) men oftast måste en klicka på hjärtat till vänster om inlägget/ovanför inlägget beroende på vad en surfar på (dator eller mobil). Inte så tydligt eller logiskt tycker jag. Känns som att ingen kommer kommentera?

Borde jag hitta annat vårigt tema?

Kommentera

