Toddlers and tiaras next?

Konversation i badrummet tidigare ikväll.

Jag: Pyjamas vill man alltid ha i en storlek för stor. Så nu kan vi använda den här! *håller upp en med vit botten och ljusblå blommor*

Jens: Det är en sån med nio miljoner knappar?

Jag: Men den är ljusblå! Älskar ljusblå.

Jens: Jag tycker den ser ut som en tapet.

Jag: ?

Jens: Men hon passar bra i ljusblått! Den där nya nästan neonrosa med stjärnor är inte hennes still. Gammelrosa är bättre (mammans andra favoritfärg reds anm).

Jag: Ja, hon är ju så blek än.

Men oroa er inte, Alva ska inte vara med i Toddlers and tiaras även om det låter så. Vete fasen hur denna diskussion uppstod. Hade vi haft den om Alva varit pojke?

Kommentera

