Mayday

Min wordpressapp i mobilen har slutat fungera! Det hände för några dagar sedan. Vet inte vad jag ska göra nu?! Jag har installerat om appen men det hjälpte alltså inte. Kan inte blogga för tillfället. Skriver detta i all hast medan pappan byter blöja på barnet. I övrigt är det liksom full rulle. Jag använder cirka aldrig min dator. Jag bloggar alltid från mobilen när Alva äter. Men Alva ammar i en sådär tio minuter just nu så jag skulle väl egentligen inte hinna det heller. Trist om jag måste sluta blogga. Nån som har ett tips angående appen?

Kommentera

