Har du tvättat håret?

Nej jag har bara varit ute och sprungit.

Jag var egentligen inte särskilt sugen men när jag vaknade klockan 08 och Alva sov skyndade jag mig att äta gröt och koka ett ägg innan jag väckte henne (och hennes pappa). Vi ammade och sen stack jag ut och sprang. Jag ville passa på när underlaget var bra (ej snö eller is). Och medan Jens fortfarande är ledig

Vädret var däremot inte toppen. Det regnade och blåste motvind men när en väl är igång är det liksom skönt ändå. Lite väl blött kanske. Jag gick snabbt i ungefär fem minuter och joggade/sprang sen 2 minuter och gick 1 minut. Upprepade 10 gånger. Sen hade jag ett par minuters snabb promenad hem. Där väntade varm dusch, te och ostsmörgås. Och brasa. Det ser ut som att jag har tvättat håret men jag har alltså bara varit ute och sprungit.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/271/26485292/files/2015/01/img_2049.jpg

Kommentera

