Tipsa mig!

Jag tycker Facebook har blivit en helt annan grej på senare tid, i alla fall för mig. Statusuppdateringar och selfies har flyttat till Instagram och bytts ut mot inlägg i olika grupper. Min feed består nästan bara av detta samt lite delningar av artiklar och gulliga djurfilmer från vänner, typ. Och ja, jag tycker nog det är en ganska positiv utveckling.

Jag är med i ett antal grupper, de flesta relaterade till att ha barn, men även några om häst på Ekerö, diverse träningsgrupper m fl. Men har jag missat någon bra grupp? Tipsa mig! Ni vet ju typ vad jag gillar och inte. Eller så får ni en hint av nedan lista. Jag är med i:

Liten och stor
Genusmedvetet föräldraskap
PK-föräldrar
Normkritiskt föräldraskap
Nära föräldraskap
Amningshjälpens rådgivningsgrupp
Amningshjälpens slutna grupp
Stora PoP-gruppen
Plastbanta
Ekologiskt är logiskt
Bärsjalar och bärselar köpes och säljes
Bärsjalar
Ylle och silke
Snippsnack
Post preggo knopp och knopp
Varför apor aldrig bär rosa klänning
Barnvagnar (enbart för lyteskomiken typ)
Bugaboo köp och sälj Sverige
Vägen till Toppform
Lofsan challenge
Team Uppochhoppa

Det får räcka! Är med i fler grupper, till exempel häst-, tränings-, skid- och cykelgrupper men utelämnar dem på grund av inte så aktuellt just nu.

Kommentera

