S.ö.m.n

Det här med att bebisar behöver sova i snitt 15 timmar per dygn? Well, vår dotter har inte läst den boken. Sju eller åtta timmar på natten räcker väl. Från klockan 01 sådär är lagom. Tidigast 23.30! Kanske en liten tuppis på dagen men det är inte nödvändigt. Livet är för roligt för att sovas bort! Tjoho! Jag menar hon blir inte ens lite övertrött? Jag fattar inte. Hennes aptit på livet är oslagbar. Kul såklart. Dock inte vid midnatt när en ammat på högkant i sängen en timma. Gäsp. Om nån säger att en ska markera dag och natt genom att ändra belysningen i rummet blir jag förmodligen galen. Vår bebis är en nattuggla som ej kräver mycket sömn. Men jag kräver sömn! Jag jag jag!

Kommentera

