Dagens spännande planer

Jag sitter i startgroparna och väntar på att åka in till stan. Idag ska jag nämligen klippa mig! Alva håller på och tankar och när hon är klar drar vi. Såg en bild av mig själv precis i slutet av graviditeten och jäklar vad håret var tjockt och blankt! Det är fortfarande ganska tjockt men jag tappar mer och mer hår och särskilt blankt är det inte. Ska bli skönt med piff hos frissan.

Kommer vara extra snygg i håret till kvällens event också. Kurs i hjärt- och lungräddning på små barn och bebisar. Vi ska vara på Stockbygården ute i Stenhamra och alla vet ju hur många fashionistas som hänger där, cirka noll. Så skönt! I alla fall, Alva är mitt i ett utvecklingssprång så kvällshumöret är lite opålitligt. Har dubbelkollat att det är okej att ta med sin bebis i alla fall och det var det. Men fick till svar att ”mamman kanske kan bli distraherad”. Skönt att Jens är med då, eftersom pappa väntas kunna hålla fokus!

Nedan Alvas favoritplats.

IMG_1779.JPG

Kommentera

