Åter på en parkeringsplats

Även flygresan hem gick strålande. Var så jävla stolt över både mig själv och min bebis! Med detta i färskt minne bestämde jag mig för att ensam åka iväg med Alva och handla sand och kattmat till våra nya familjemedlemmar som kommer ikväll. Bilen sover hon ju i och resten har jag ju koll på.

Fem minuter efter att vi åkt börjar det wäa i baksätet. Wäande tilltar och utvecklas till gråt. What?! Stannar och tröstar vid Drottningholm men fattar inte vad hon är upprörd över. Funderar på att vända hem men alltså nej, hatar att ge upp! Åker med skrikande barn till Bromma Blocks och sitter nu och tröstammar i baksätet. Känner även en omisskännlig bajsdoft. Ännu har vi alltså inte tagit oss in i affären. Ovärdigt var namnet.

Kommentera

