Föräldragrupppepp

Idag var jag och Alva och träffade vår föräldragrupp (Jens är förkyld och fick inte följa med). Det var faktiskt första gången jag åkte någonstans med Alva själv och det kändes spännande, kul och lite speciellt! Trots att vi bara åkte bil ut till Stenhamra vilket tar typ 12 minuter. Men jag kände mig ändå väldigt stolt över vår utflykt.

Vi har hamnat i en så himla bra grupp här ute och det är jag väldigt pepp och glad för! Har verkligen gått och längtat till dagens träff. Det känns definitivt som att det är personer jag skulle kunna hänga med även utanför öppna föris framöver. Hade faktiskt inte alls trott att jag skulle ha sån tur. Extra kul eftersom jag känner en enda person här ute annars. Vi har pratat om att hänga lite utanför träffarna snart och jag funderar på om jag skulle baka kladdkaka och bjuda hit alla. Vore skoj!

För övrigt så underbart jäkla väder just nu! Höstkrispigt med massor av sol. Färingsö är så otroligt fint med spegelblank Mälare och röda löv. Åkte och handlade ensam en sväng ikväll, körde fort över broarna och lyssnade på hög musik medan solen var på väg ner. Så vackert ute att jag blev extra lycklig bara av det.

Kommentera

