Jorden till Erika kom

Igår och idag har mina kollegor varit här ute på ön och konfererat. Innan de åkte tillbaka till stan i eftermiddags åkte jag över till dem och sa hej! Med mig hade jag såklart även Alva. Det var oväntat roligt att träffa dem! Alltså några av dem känns ju som kompisar och inte bara kollegor, men även de andra var så himla kul att återse. En kan ju tro att det var vuxna, intellektuella samtal som lockade men nja. Jag kände mig ganska osammanhängande, vet inte om jag sa hej och hej då till alla eller vad jag svarade på diverse frågor. Är nog mer i bebisbubblan än vad jag trott. Min chef sammanfattade konferensens två dagar för mig men jag måste erkänna att jag typ inte hörde ett ord. Jag vet inte alls vad hon sa. Jens och en kollega pratade om Alva om jag lyssnade bara på dem. Men hoppas jag nickade och log på rätt ställen.

Kommentera

