Kära dagbok

Har cirka ammat hela dagen. Eftersom Jens är hemma har jag ändå ätit både frukost, lunch, mellis och middag, annars vete sjutton. Har även packat upp typ tre flyttlådor (Jens, här! Ta barn och ge henne finger en kvart) och hela familjen var ute och gick en stund i solen på eftermiddagen. Det var så jäkla härligt med solen och grusvägarna och den TOTALA tystnaden. Jag klappade även två hästar. Men i övrigt har jag bara ammat precis hela dagen. Skojar inte. Det gör mig helt slut. Känner mig uppäten. Om de här preggokilona gav vika skulle det kännas okej, nästan bra, men de är tydligen här för att stanna. Kul…

Nähä nu ska jag amma vidare! Avslutar med en tjuvkik av vårt hustak en kväll som denna. Magiskt!

IMG_1361.JPG

Kommentera

