Följa mig på Instagram?

De senaste veckorna har det rasat in förfrågningar om att följa mig på Instagram. Alla, ja alla, är unga kvinnor med små barn och jag gissar att de hittat till mitt konto via bloggen. Roligt! Hittills har jag dock bara godkänt de jag vet vilka de är. Typ de som brukar lämna kommentarer och förmodligen har en egen blogg också. Om jag lyckats göra kopplingen förstås. Generellt godkänner jag inga random följare på grund av vill kunna lägga upp lite bebisbilder som jag till exempel inte lägger upp på bloggen – där vem som helst i hela världen kan se och spara dem. Well, antar att bilderna på Instagram inte är så skyddade heller. Facebook får ju rättigheter till dem när en publicerar. Stört men sant. Kom även på att en ju kan se mina Instabilder via länk i bloggen också. För det har jag glömt ändra. Well, tänkte ändå fortsätta med ej öppet Instakonto en stund till. Men – vill du följa mig och jag inte fixat det? Skriv en kommentar och säg vem du är! Alla verkar vara fullt normala småbarnsmammor men i alla fall, vill gärna ha lite koll. Fler följare är ju skoj i alla fall. Tjing!

3 reaktioner på ”Följa mig på Instagram?

Kommentera

