Hej benen

Jag tyckte inte att jag samlade på mig så mycket vätska som preggo men jag måste ha gjort det succesivt utan att fatta. Upptäckte nämligen att mina pinniga vader är tillbaka. Jag har (brukade ha…) lårmuskler av stål, men vaderna har aldrig spelat i samma liga. Först märkte jag hur tunna vristerna blivit igen när jag smörjde in mig och senare framför tv:n såg jag att vaderna gått i samma spår.

Inspirerad av att återgå till mitt forna jag (även om mer vadmuskler vore önskvärt) rev jag av lite Mamma Mage-app och Olga Rönnberg-bok. Vet inte om jag kallar det här träning än och kniper gör jag fortfarande bra och jag vill liksom vidare. Men jag ska skynda långsamt. Oavsett vaknade barnet när jag var nästan klar. Hon lär se till att det inte blir för mycket träning.

IMG_1082.JPG

Kommentera

