Hello från bebisbubblan!

Här sitter jag och bloggar från amningsfåtöljen och bebislivet är i full gång. Jag har hur mycket som helst jag skulle kunna skriva om att bli mamma men bloggen har inte varit prio ett – som ni ju märkt. När Alva sover, sover jag, som sig bör.

Idag hade vi vårt första besök. Min mamma och Alvas mormor kom förbi med prinsesstårta och presenter för att fira familjens första barnbarn. Alva fick ett litet Kallikådjur och jättestor gosegiraff och en body från Mini Rodini. Jag själv fick en klänning och en lyxig parfym.

Vi har försökt komma ut på promenad idag men har inte lyckats tajma med amning och sovning än. Nu sover Alva men plötsligt måste vi själva äta lunch. Antar att vårt liv är ganska klassiskt just nu.

En sak jag börjat med är min förlossningsberättelse! Stay tuned så får ni snart läsa om Stockholms snabbaste förlossning natten mellan den 2a och 3e augusti!

Vill gärna spamma bloggen med toksöta bilder på min dotter men försöker hålla mig. Men några tjuvkik kommer ni nog få.

IMG_1069-0.JPG

Kommentera

