Bokus malus

Jag har spontanköpt två snygga böcker. Älskar de blå färgerna. Dessutom tror jag det är två bra böcker. Särskilt Americanah, det säger ju alla. Plus att En halv gul sol ju var grym. Jens kallar mig för bokus malus. Kommer väl inte ha tid att läsa så mycket framöver men blev så glad när jag upptäckte att Americanah har kommit ut i svensk pocket att jag var ”tvungen”. Är hyfsat ofta tvungen att köpa böcker.

Varje dag från och med nu som Bäbbson inte kommit ut tänkte jag unna mig en present för att göra det hela lite roligare. Idag ska jag fixa till mina tår och mina naglar. Jag klipper mig hos frisör men i övrigt är jag inte typen som springer på salong och fixar fransar eller gör ansiktsbehandlingar. Men naglar, det har jag en alldeles särskild fäbless för!

Egentligen skulle jag vilja ha en ny Marc Jacobs-väska, men det är lite väl dyrt för föräldralönen. Men om jag skulle bli förlöst med sugklocka på grund av igångsättning tänker jag köpa den dyraste jäkla väskan de har.

bokusmalus

Kommentera

