Faktiskt stolt

Det här blev en riktigt skön dag. Allt började fint i och med det äntligen humana sommarvädret. Sen hade vi en lugn och pysslig start som sagt och efter det växlade jag mellan att läsa och sova. Det var tyst när jag sov!

Senare på eftermiddagen gick vi på en riktigt lång promenad till Vasastan och mamma genom Karlbergsparken, lämnade vår extranyckel och fikade. Det var svettigt och jag var mest en vandrande sammandragning. Jens försökte dra ner tempot och leta viloplatser men ja bah Bäbbson ska UT! Därför gick vi även hela vägen hem via Hornsberg och vattnet. Det blev spontan middag på gassig uteservering och sen gick vi slutligen sista biten hem. My god. Jag var trött i ländryggen, rumpan, låren och vristerna. Kändes ungefär som när jag sprungit en mil i bra tempo.

Nu sitter jag ute på vår balkong med kall juice och kan äääntligen njuta av skön kvällssol som inte får mig att krevera. Ljuvligt. Är riktigt stolt över vilken bra dag vi gjort oss samt allt promenerande inte minst!

Avslutar det här inlägget med min nya signatur – Bäbbson, det är så dags att komma ut nu! Vi är redo. Och jag har ansträngt mig på alla sätt för att locka ut dig.

20140731-195455-71695011.jpg

Kommentera

