FIVB

Tror att jag omedvetet verkligen toklängtar efter att börja träna igen. Eller jag vet ju att jag längtar men omedvetet har jag nog lika mycket längtat efter att bli mig själv igen, rent fysiskt. Hettan fortsätter och jag kommer på mig själv med att välja att glida runt i ett par turkosa löparshorts och en knallgul sponsor-sporttopp. På beachplanen var den lite stor men rymde en bikiniöverdel under. Nu får jag preciiiis på mig den. Känns faktiskt ganska bra den här outfitten! Jag är fortfarande jag.

När jag kör igång med Mamma Mage-appen och barnvagnspromenader kommer jag alltid vara ombytt, peppen! Och sen när jag kan springa igen står ett par splitternya, skitfina löparskor och väntar!

20140725-184217-67337512.jpg

20140725-184240-67360059.jpg

Kommentera

