Spännande på riktigt

Nu vill jag så himla gärna att Bäbbson ska komma ut. Nu längtar jag! Samtidigt är det så fruktansvärt varmt. Och de första dagarna finns det kanske inget att dricka för lilla B heller. Det är jag ganska stressad över. Därför hoppas jag faktiskt att Bäbbson bestämmer sig för att komma ut först nästa vecka då mer humana sommartemperaturer utlovas. Om inte annat lär det vara jäkligt svettigt att krysta i tider som dessa. Alltså fatta! Hoppas om det blir aktuellt att de har grym AC på förlossningen. Till dess kniper jag.

För övrigt – igår var det BF enligt vad jag och Jens själva alltid har trott! Nu är det spännande på riktigt. Vi firade med lunchpizza vid vattnet i Hammarby sjöstad där Jens jobbar. Utflykten dit inkluderade både tågstopp och ersättningsbuss men visst ser jag ganska glad och fräsch ut ändå? Hon som körde tåget jag satt på pratade inte jättebra svenska men var så himla dedikerad sitt jobb, förklarade oavbrutet hur alla skulle ta sig fram, även på knackig engelska och verkligen ansträngde sig. Jag blev så rörd att jag höll på att börja grina. Och hormonpåslaget blir alltså ännu värre när barnet är ute säger de…

20140724-153715-56235741.jpg

2 thoughts on “Spännande på riktigt

Kommentera

