Vikten av att inte ha för bråttom

Skickar rätt många mejl till Jens just nu med olika förlossningsberättelser jag hittar, blogginlägg om avslag, hemorrojder och annat gottigt. Det mesta i alla fall på temat ”VAR BEREDD PÅ DETTA”. Är väl mest jag som ska vara beredd kanske. Men jag menar typ att Jens ska vara min eviga, dygnet runt-supporter, hjälte och stöd och att han på förhand ska få en hint av vad hans helt fantastiska fru snart ska genomgå och offra sig för. (Som att jag behöver tvivla på hans insats framöver…)

I alla fall väntar jag bara på den dagen då jag börjar knappa ”jen…” över tangentbordet och sen trycker ”enter” när datorn fyller i en e-postadress automatiskt för att skicka – bara för att upptäcka att datorns förslag var fel (!) och jag inte alls har skickat länken samt min egen utläggning om avslag till min man. Utan till någon helt annan i adressboken. Jag måste börja kontrollera vald e-postadress mycket mera noga med tanke på innehållet i mina mejl.

Kommentera

