En tanke om time out

Är totalt ointresserad av att titta på fotboll. Faktiskt av alla sporter jag inte själv utövar. Jag tycker inte det är kul att spela fotboll själv heller men jag gör hellre det än kollar på någon annan som spelar. Men igår kväll såg vi faktiskt matchen mellan Tyskland och Brasilien. Jens tycker i alla fall fotboll kan vara lite roligt när det är stora mästerskap. Alla vet väl vid det här laget att brassarna blev totalt utklassade av tyskarna. Jag tyckte riktigt synd om Brasilien! Nån stans runt 5-0 satt jag med hakan i händerna och utbrast, men varför tar de inte time?! Jens: Alltså det finns inte time out i fotboll. Nähä.

På beachvolleybollplanen är liksom time out den enda räddningen när motståndarlaget håller på att till exempel serva hem segern och man inte ens lyckas spela side out. Hur bär man sig åt för att ta ett andetag och bryta motståndarnas parad i fotboll? Brassarna är för övrigt grymma på beachvolleyboll. Cirka bäst i världen. Har tränat för många brassar och det är fullt ös medvetslös på varenda träning. Jag tycker det var trist att de inte vann igår.

Passar på att bjuda på en beachbild. Här spelade jag och Lisa en turnering där vi blev kallade the block machines, det var kul! Grävde egentligen efter en actionbild men har bikini på typ varenda en och jag börjar bli för gammal för bikinibilder på bloggen.

blockmachines

Kommentera

