16 maj 16:35: Bild nummer 5 #bildblogg

20140516-162825.jpg

Den här bilden döper jag till gissa hundrasen. Jag är hos frissan och jag ser alltid ut som olika hundraser medan jag är här. Idag blir jag slingad och klippt. Brukar färga slingor i en till blond färg för att få mer liv i rufset. Hela kalaset brukar två timmar. Jag sitter som bäst och funderar på hur ryggen ska palla den här obekväma stolen så länge och om jag kommer svettas ihjäl i min plastmössa. Vill man vara fin får man helt klart lida pin!

Kommentera

