16 maj 12:00: Bild nummer 3 #bildblogg

Bild

Vårvärmen är tillbaka! Passande nog var jag bjuden på lunch med en samarbetspartner till oss idag och åt dagens andra måltid med solglasögonen på. Jag glömde fota medan vi satt och åt på Centralbadets uteservering (mycket alger och syrade grönsaker må jag säga) men knäppte en i farten på vägen tillbaka. Hur som helst en lunch med dubbel-win. Gratis och solig. I vanliga fall har jag matlåda nio gånger av tio.

I dag tänkte jag bildblogga. Först tänkte jag typ med temat ”en bild i timman” men jag har sänkt ribban lite och kommer nog inte blogga riktigt så många bilder. Men ett gäng från en dag ur mitt liv blir det! Stay tuned

Kommentera

