16 maj 09:45: Bild nummer 2 #bildblogg

BildJag går ju inte bara runt och är gravid hela dagarna även om man kan tro det när man läser min blogg numera. Jag jobbar ju också. Kanske undrar ni var och med vad? Tja, jag blandar inte så gärna ihop jobbet och bloggen men på dagtid befinner jag mig mitt i smeten i Stockholm och det här är en bok jag läser på arbetstid. Den handlar om innehållsstrategi på webben och är grymt bra!

I dag tänkte jag bildblogga. Först tänkte jag typ med temat ”en bild i timman” men jag har sänkt ribban lite och kommer nog inte blogga riktigt så många bilder. Men ett gäng från en dag ur mitt liv blir det! Stay tuned.

Kommentera

