Det här med husdjur

Vi har ju haft en del diskussioner jag och mannen om vilka djur vi ska ha och inte. Katt är vi överens om. Det har vi alltid haft och kommer givetvis fortsätta ha när vi bor i hus! Sen har ju jag pratat om får, höns och även hund. Tänk labradorvalp. Att jag vill ha häst igen i framtiden är en självklarhet (hade i ca 15 år) och tycker vårt/våra barn om att rida är jag all in på shetlandsponny från tidiga år. Vore skitkul! Men nu är jag beredd att lägga ner alla övertygelser om olika djur – förutom ponnyn (den känns ändå rätt spikad). Jag vill ha en sån här, en igelkott!

Bild

BildVi har faktiskt kottar på vår tomt (blivande tomt…) men tveksamt om de vill flytta in och bada badkar med oss dock.

Massor av fler gulliga bilder på pigge hittar ni här.

Kommentera

