Vi är i Frankrike

För ett par veckor sedan kom jag på att min man snart skulle ha namnsdag. Jag älskar överraskningar och när han kom hem efter jobbet fick han förutom en tacokväll (han älskar tacos – det gör inte jag) ett antal kuvert med olika, lite lurigt, innehåll. Till exempel en bokningsbekräftelse för att förnya sitt pass. Till slut fick han reda på att vi skulle åka några dagar till franska rivieran! Fin namnsdagspresent va? Nu är vi i Cannes och mår gott.

Tidigare ikväll satt vi på en liten bistro och skålade för vårt nya hus innan vi såg solen gå ner nere på stranden. Imorn ska det bli soligt och varmt så vi tänkte fortsätta hänga på nämnda strand. I övrigt vet jag inte. Äta croissanger och femrätters antar jag. Säkert shoppa. Blir väldigt stillsamt för familjen preggo, så skönt!

20140409-214613.jpg

Kommentera

