Dagens preggo update

I natt var jag så sugen på kokos att jag gick upp och sniffade på min hudkräm som luktar…kokos. Har alltid tyckt om kokos men nu har det så att säga eskalerat.

Imorn ska jag på konferens. Vi ska äta lunch kl 12 och middag 19.30. Där emellan får man gissningsvis en bulle och en kopp kaffe. Jag är seriöst oroad. Ber en bön till blodtrycket som befinner sig i skosulorna tillsammans med järndepåerna. Tänker även ta med minikylväska med smörgåsar och smoothies. Den senare med kokos i förstås.

Slut på meddelande.

2 thoughts on “Dagens preggo update

Kommentera

