Idag har jag gett mig själv …

En tidig cykeltur till jobbet – tomt på gatorna!

Ompyssling av axel och skuldra hos naprapaten. En del av mitt ”ryggprojekt” och att bli stark inifrån och ut. Jag jobbar med hela helheten och alla detaljer.

En långpromenad runt Skeppsholmen med en bra kollega och vän.

En mörk, varm choklad från Chokladfabriken och en croissant – med choklad.

En lagom lång löptur i varm vårsol. Konstigt nog är det löpning (!!) som funkar bäst ihop med mina olika skavanker just nu.

Kryddig linssoppa och rostad Längtan med smält smör och ost.

Bland annat. Det enda som saknades var en tjock och blank bröllopstidning. Det ska jag ge mig själv imorn!

Vad har du gett dig själv, din kropp och ditt hjärta idag?

Kommentera

