Filibaba Smoothies

Imorgon är det helg och på helgerna gillar i alla fall jag att lyxa med frukosten och gärna göra en extra god smoothie. Min kompis Jenny har lanserat en app som heter Filibaba Smoothies med flera smarriga recept! Vad sägs till exempel om en Chokladapa, en Livlina eller en smoothie med banan och grönt te? Appen kostar ingenting att ladda ner.

En reaktion på ”Filibaba Smoothies

  1. Gött! Jag har letat smoothie- och juiceinspiration, framförallt sen jag skaffade råsaftcentrifug 🙂 Fasen vad kul att lansera en egen app, efter att ha jobbat i min bransch känns det oöverkomligt dyrt bara. Men det kanske inte är omöjligt!

Kommentera

