(Förra) veckans nyheter

Om jag hade bloggat något sen förra veckan hade jag förmodligen skrivit om…

  • Att det kändes som vår ute i flera dagar och att det var fantastiskt. Jag hade kappa och tunna skor och återuppstod som människa.
  • Att jag och Katten hade tjejdag i lördags med tema #DIY och slingade varandras hår i säkert fem timmar totalt sett.
  • Att jag håller på och skrattar ihjäl mig, varje dag, över alla skrikande getter.
  • Att jag tränar för j*vla lite och inte riktigt vet varför, men vill träna mer igen.
  • Att i söndags simmade jag i alla fall. Det var kul och jobbigt och jag vill gå en till kurs.
  • Att jag fortfarande letar häst att rida på.
  • Att jag snart fyller år och att jag pre-firade i söndags med hela familjen. Brunch, tårta, paket, sol.
  • Att jag har haft ont i knät igen och inte fattar varför.
  • Att ett försäkringsbolag gav mig två mentala break downs inom loppet av en fredagseftermiddag.
  • Att jag stundvis känner mig begränsad i att ha en träningsblogg – bara. Jag vill skriva om foto, böcker, jämställdhet, inredning, matlagning, design och resor. Massor av inlägg jag vill skriva skriver jag inte av anledningen att jag har en träningsblogg.
  • Att jag åker till fjällen på torsdag och att det kommer bli fantastiskt!
  • Att Fitness Fighten ÄNTLIGEN är över. Gud vad tråkigt. Men rätt bra grej. Måste ta och blogga om det där nån gång…

5 reaktioner på ”(Förra) veckans nyheter

  1. Jag frågade mamma som gjorde den: Det är en vanlig chokladkaka (inte kladd) med vaniljkräm och hallonkräm mellan lagren. Grädde och hallon ovanpå. Riktigt god var den! Lyckas man dela på en kladdkaka och få dit fyllning kan jag tänka mig att det blir mäktigt 🙂

  2. Åh, massor av spännande och intressanta grejer! Istället för att kommentera allt så väljer jag att gratta i förskott och önska dig en skön vistelse i fjällen!

  3. Alltså jag måste verkligen kolla in de där getterna nu…
    Hoppas förresten du blev bortskämd igår 😛
    Kram på dig kompis

Kommentera

