Också ett träningspass

På agendan stod max antal amrhävningar X 3 och max antal minuter (sekunder?) i plankan X 3*. Men kvällen gick fort och liksom försvann. Jag kom hem, gosade med pälsboll, jobbade, lagade mat, åt mat, plockade ur diskmaskinen, läste morgontidningen (!), jobbade lite till, valde outfit till imorn, packade träningskläder, gosade med pälsboll, tvättade håret och så bah shit – armhävningarna! I pyjamasbyxor var det bara att slänga sig ner på golvet. Passet blev inte som planerat men jag gjorde i alla fall nånting. 15 armhävningar på knä och 5 på tå. Stod i plankan en minut.

Snart är klockan 21 och jag har lovat mig själv hela dagen att få se dansk deckare på tv då!

*I vår ska jag ju bli mitt allra bästa jag på armhävningar och planka!

Överrörliga handleder kräver handledsskydd för att fixa läget. Fingrar som fastnat i lådor som står under andra lådor när man letade efter något behöver plåster en stund.

Kommentera

