Januaritips #12 Snygg träningsfrisyr!

Kan inte låta bli att tipsa om en grej där jag själv är med den här gången. Här hittar du en supersnygg träningsfrisyr (eller jobbfrisyr lika gärna!) och som dessutom är enkel att göra. Enda grejen är väl att den gärna kräver en ganska redig hårman för att bli bra/fin. Jag var hårmodell (och armhävningsmodell och lite annan modell) för en dag hos Fitness Lifestyle – för övrigt säsongens första snökaosdag och jag störtade i försenad panik och min dragning på jobbet genom djupsnö efteråt vill jag minnas. Jag ser lite sömnig ut på filmen, jag vet. Nästa gång ska jag inte titta ner i golvet medan jag blir stylad… Orutin på den. Men hårmodeller och andra måste gå upp sjukt tidigt för att hinna med!

Kommentera

