Fullträff

Förra veckan blev verkligen en fullträff. Den innehöll allt en bra vecka ska innehålla. Kvalitativa och varierade träningspass blandades med yoga, långa promenader, vila och inte minst – tillräckligt med sömn! I fredags var jag vaken till midnatt. Midnatt! Jag vet inte när jag varit vaken så länge en fredag. Jag brukar däcka innan På Spårets slutvinjett vilket är sjukt trist. Jag är äntligen ledig, behöver inte gå upp tidigt nästa dag och så är det kvällen jag somnar tidigast på hela veckan. Men inte den här gången. På jobbet hade vi också kul och torsdagen var nog min mest händelserika dag hittills. Efter vinlunch på fredag kunde jag runda av en effektiv och kul jobbvecka. Och så hann jag vara hemma lagom mycket och ute lagom mycket. Jag hade både sällskap och egen tid. Men avgörande för det femstjärniga resultatet var nog den där fredagskvällen. Helgen blev inte sämre den med skidåkning, hallonpaj på Kulturhuset och så vidare. Innan jag somnade igår kväll tänkte jag att jag måste göra mig själv en lika bra vecka en gång till.

Bra saker idag: Matlåda. Fint halsband.
Mindre bra saker idag: Tunnelbana till jobbet. Lite för lite kreativitet framför datorn. Måste med andra ord steppa upp lite för fem stjärnor mot slutet.

Resten av veckan innehåller: Crossfit (den mer riktiga varianten utlovas!) på Balance, bikramyoga och beachvolleyträning. Och en till kul jobbfredag tror jag! Avslutar med Jerry Williams (av alla artister!) och middag på Cirkus. Borde bli bra. Om jag sover också blir den garanterat det. Sömn är onekligen knepet!

Förra veckan innehöll även ytterligare en väldigt kul grej – men det är hemligt i några veckor till. Vem som tycker det är jobbigast att jag inte kan berätta just yet är förmodligen jag själv. Hemligheter i bloggar, tja, är inte det ganska vanligt? Oavsett, kul är det!

Jens grande delux en masse fika i söndags får illustrera veckan.

2 thoughts on “Fullträff

  1. Kul att du också ska på ”Jerka”! Jag ska gå och se honom med mamma och systrarna i februari 🙂 Har sett honom flera gånger och tycker han är riktigt cool, men Simon mobbar mig alltid för min musiksmak… 😉

Kommentera

